Monday, August 24, 2009

استالف در تابستان امسال istalif in current summer



2 comments:

Unknown said...

محترم جناب آقای اجمل آرین پور
بسیار خوش شدم که وبلاگ شما را دیدم.... بنده از دوستداران فرهنگ اصیل ایرانی - افغانی هستم ... شغل بنده کارگردانی و تهیه کنندگی سینما و تلویزیون است... با برخی از دوستان خود در کابل به جهت راه اندازی یک شبکه ی ماهواره ای ایرانی -افغانی مشارکت می نمایم.... بنا دارم دفتر مرکزی را در کابل دایر نمایم... لذا خوشحال می شوم دوستداران هنر همچون شما به من در انجام این کار یاری رسانید....درصورت تمایل برای همکاری در این پروژه فرهنگی و هنری به بنده یک ایمیل روان کنید تا بوسیله ی آن توضیحات بیشتری را برای آشنایی تیم من با شما ارائه دهم.به امید اتحاد ایران و افغانستان و ایجاد منطقه ای بدون جنگ.... ارادتمند شما اندیشه دلاوری
nahad.dr@gmail.com
mobile:+989126954585

Unknown said...

برلدر گرامي آرين پور صاحب سلام!
وبلاگ قشگني داريد عكسهاي بسيار زيبا و ديدني دارد. زنده باشيد.
وبلاگ شما زينت بخش وب ما گرديد شما هم گنجينه عكس بنده را لينك نماييد.
http://andeshaesabz.webphoto.ir/